Přihlásit k odběru newsletterů a akčních slev.

Také to už děláte raději sami?... Příběh č.7

 

Majitelé firem chtějí do své firmy získat ideální osoby, za které by byli ochotni i připlatit. Většina z vás hledají tyto vlastnosti: praxi, vzdělání...

V jedné provozovně jsem oznámil, že už jim na to ....Příběh č.6

Je přece vysoce pravděpodobné, že pokud jsme ještě nedostali jídlo, že budu chtít něco dalšího k pití...

Také budete překvapeni, až zjistíte, o kolik Vás okrádají.Příběh č. 5

Většina majitelů to i tuší a dokonce to raději „tolerují“, ale vůbec nevědí, o kolik přicházejí.

Představte si Vaší měsíční tržbu vynásobenou 10x Příběh č.4  2.část

Obsluha dokáže ovlivnit prodej čehokoli. Věřte, že uvnitř každého existuje daleko schopnější obsluha. Jen jí dokázat probudit.

Představte si Vaší měsíční tržbu vynásobenou 10x Příběh č.4  1.část

Na první pohled, jsem navštívil dvě stejné restaurace, ale při placení totálně rozdílná útrata! Proč?

Patříte mezi "PSY", kteří vrtí ocasem? Příběh č.3

Když jsem ještě jezdíval v terénu jako „obchoďák“ a zeptal jsem se šéfa provozovny,jak se má a jak jim funguje „kšeft“, tak často začala...

Znám majitele restaurace, který zná tajemství!!!

Tenhle člověk je jiný než ostatní a časem jsem zjistil, že dělá něco, co 99% provozovatelů nedělá.

Jak se efektivně odlišit od ostatních provozoven, navýšit tržby a mít méně starostí? Příběh č.1

2.část

Někdy jsou to „maličkosti“, které dělají obrovský rozdíl. Co ještě jiného vyvolává chuť do práce a získání pocitu naplnění?

Jak se efektivně odlišit od ostatních provozoven, navýšit tržby a mít méně starostí? Příběh č.1-1.část

...pokud jste majitel, chápete, že VY jste největší zákazník pro Vaše zaměstnance? Chápou to Vaši lidi? Vy si totiž kupujete jejich práci...