Co znamená 100% garance spokojenosti?
Přestavte si, naše asistentka Vás osloví s nabídkou našich nápojů, ale Vy máte strach cokoliv vyzkoušet, protože s tím ve Vaší provozovně nemáte zkušenosti.
U nás se nemusíte bát zkusit něco nového. My Vám pošleme zboží, Vy ho zaplatíte. Dostanete od nás propagační materiály, které vystavíte a dáte nápoje do prodeje. Naše asistentky vždy kontaktují zákazníky s tzv. kontrolními hovory. To znamená, že zjišťujeme, jak se Vám náš sortiment prodává, popřípadě Vám poradíme, jak nápoj lépe propagovat nebo pomůžeme s přípravou.
Pokud se řídíte těmito postupy a přesto máte pocit, že to prostě nepůjde, do 14 dní máte nárok neprodané zboží vrátit a my Vám za něj vrátíme peníze.
Vy jen zabalíte do krabice a my si pošleme kurýra, který zásilku u Vás vyzvedne. Po přijetí a překontrolování bude vystaven dobropis, který Vám bude zaslán k potvrzení a poté uhrazen.
