Přihlásit k odběru newsletterů a akčních slev.

Jak se efektivně odlišit od ostatních provozoven, navýšit tržby a mít méně starostí? Příběh č.1

2.část

Pokud jste majitel, chápete, že VY jste největší zákazník pro Vaše zaměstnance? Chápou to Vaši lidi?
Vy si totiž kupujete jejich práci, chování, přístup, úsměv atd.
Jste spokojený zákazník a chcete si kupovat jejich kvalitu práce, nebo je třeba začít kupovat od někoho jiného?

Zaměstnanci to většinou tímto pohledem nevidí, že Vy jste jejich největší zákazník.

Vsadím se, že když příjdu jako zákazník do Vašeho podniku a dám obsluze předem pár drobných a usměju se na ně, jejich snaha a energie vzroste a vytvořím úsměv na jejich obličeji. S porovnáním s tím kolik dostávají od svého zaměstnavatele je to nic a přesto to funguje.

Co Vás teď napadá?
Vím, co Vás teď napadá, ano souhlasím, peníze je jeden z motivů. Co si ale myslíte, je vždy úsměv obsluhy vyvolán jen velkou výplatou? NE. Chápu, že nemůžete vždy dávat odměny, když celková čísla nejsou pozitivní...
Přeplácení často není správné řešení...
 
Někdy jsou to „maličkosti“, které dělají obrovský rozdíl. Co ještě jiného vyvolává chuť do práce a získání pocitu naplnění?
Jak jinak to vyvolat ve Vašich lidech, aby i oni přenášeli přirozený úsměv na zákazníky? To je výzva...
Vy to víte!!! 

Také slepě čekáte zlepšení bez změny?
Možná, že ve Vaší hlavě zrovna hledáte "ale"....
Už Vám někdy to "ale" v něčem pomohlo?
Když začneme často používat slovo "ale", většinou si tím ublížíme...
Je lepší udělat něco, nebo nic?
Co by jste mohli udělat, co ještě by jste mohli zlepšit?

Co udělat tento týden něco, co jste nikdy neudělali? Věřím Vám, věřte si!

PS:
Co uděláte, aby jste zjistili, jak působí obsluha na Vaše zákazníky?

Proč nezariskovat a neudělat změnu?
Co by se stalo, nechat obsluze přečíst tento text?
Co zjistíte, když si článek přečtete s větším soustředěním znovu?

Napište mi na info@gastro21.cz jakou hlavní překážku řešíte a jak si myslíte, že by to šlo vyřešit? 
Pomáhám zaměstnancům a majitelům najít řešení,
jak to vidíte Vy, jste proti tomu?

autor: Milan Harazím

Akce Time To Grill končí za:

  • 50ks drinků k namixování
  • 150ks slámek Jumbo
  • 1x ruční frapovač za zvýhodněnou cenu

Už jste měli letos Frappé?

sezona ještě nekončí!


V minulém díle:

Jak se efektivně odlišit od ostatních provozoven, navýšit tržby a mít méně starostí? Příběh č.1-1.část

...pokud jste majitel, chápete, že VY jste největší zákazník pro Vaše zaměstnance? Chápou to Vaši lidi? Vy si totiž kupujete jejich práci...