Přihlásit k odběru newsletterů a akčních slev.
Přihlásit k odběru newsletterů a akčních slev.
Ještě v době, když jsem tohoto majitele restaurace neznal osobně a ještě jsme nespolupracovali, tak mi už v té době mé podvědomí něco říkalo, tenhle člověk je jiný než ostatní a časem jsem zjistil, že dělá něco, co 99% provozovatelů nedělá.
Je neuvěřitelné, jaký je to rozdíl, když se rozhodnete vybudovat si zvyk každodenní propagace!
Jak si Vy začnete budovat svůj nový zvyk,
jak neustále propagovat Váš "byznys"?
Jak začnete motivovat své lidi, aby také propagovali?
Jaký budete mít pocit, až tento zvyk Vám bude vlastní?
Co zjistíte, když si článek přečtete s větším soustředěním znovu?
Napište mi na info@gastro21.cz v čem Vám tento článek pomohl. Jakou zkušenost máte Vy?Pomáháme zaměstnancům a majitelům. Jak to vidíte Vy, jste proti tomu?
autor: Milan Harazím
Akce Time To Grill končí za:
Už jste měli letos Frappé?
sezona ještě nekončí!
Ujíždíte na mléčných šejcích?
V minulém díle:
Jak se efektivně odlišit od ostatních provozoven, navýšit tržby a mít méně starostí? Příběh č.1-2.část
Někdy jsou to „maličkosti“, které dělají obrovský rozdíl. Co ještě jiného vyvolává chuť do práce a získání pocitu naplnění?