Přihlásit k odběru newsletterů a akčních slev.

Znám majitele restaurace, který zná tajemství!!!

Ještě v době, když jsem tohoto majitele restaurace neznal osobně a ještě jsme nespolupracovali, tak mi už v té době mé podvědomí něco říkalo, tenhle člověk je jiný než ostatní a časem jsem zjistil, že dělá něco, co 99% provozovatelů nedělá.

I s bratrem a dalšími jsme se nezávazně shodli, že jeho chování je velmi odlišné. Začal jsem si cíleně všímat, co dělá jinak než jiní provozovatelé. Jak mě ovlivnil a co se mnou udělal, že když přemýšlím, kam si půjdeme sednout s přítelkyní nebo bratrem, proč si vybereme většinou jeho provozovny. Co je to tajemství? Proč, i když není z daleka nejlevnější má vždy plno?
 
Jednou jsem seděl s přítelkyní a dvěma kamarádkami v jedné z jeho restaurací a přítelkyně se chystala připálit cigaretu. Najednou přišel a zeptal se, zda jí může připálit, toto jeho rozhodnutí zařídilo, že zůstal u našeho stolu dobrých deset minut a úžasně nás bavil. Vyprávěl nám, co chystá za akci, co má za novinky, co musíme ochutnat atd.
 
Po této první zkušenosti s ním, zažívám vždy podobné situace, kterými si nás získává. Například nedávno u něj zase sedíme s přítelkyní a začal nám s nadšením vyprávět, jak do restaurace pořídil nové stoly se zabudovanou obrazovkou, jak si můžeme sami objednat, jak můžeme psát a flirtovat se sousedním stolem, jak můžeme hrát hry, spustit internet, vybrat si písničku atd… Dopadlo to tak, že nás provedl celou restaurací a ukázal, kde všude stoly má.

Je neuvěřitelné, jaký je to rozdíl, když se rozhodnete vybudovat si zvyk každodenní propagace!

Minulý týden, sedíme na jeho zahrádce a poté co nás pozdravil, tak vylítla z něj automatická otázka- co děláme v sobotu?
Naše odpověď: „jsme celý víkend na školení o osobním růstu“
Jeho reakce: „Oooo to je škoda“, zrovna budeme mít skvělou párty.
 
A propagoval a propagoval, co plánuje…, že bude půlnoční překvapení atd.. Málem bych zrušil zaplacený seminář. Nezrušil jsem ho, ale myslíte, že jsme se s někým o tu informaci podělili? Působí přirozeně a ani Vás nenapadne, že by se nutil, k této neustálé propagaci. Naučil se tím bavit, je to jeho zvyk!

Říkáte si, že toto není žádné tajemství? Ruku na srdce, skutečně Vy i Vaši lidé máte zvyk propagovat Vaší provozovnu?

Jak si Vy začnete budovat svůj nový zvyk,
jak neustále propagovat Váš "byznys"?
Jak začnete motivovat své lidi, aby také propagovali?
Jaký budete mít pocit, až tento zvyk Vám bude vlastní?
 
Co zjistíte, když si článek přečtete s větším soustředěním znovu?

 
Jak a kolik zákazníků osobně oslovíte dnes, zítra, pozítří....?
Jak si začnete budovat nový zvyk propagovat?
Věřím Vám, věřte si!

Napište mi na info@gastro21.cz v čem Vám tento článek pomohl. Jakou zkušenost máte Vy?Pomáháme zaměstnancům a majitelům. Jak to vidíte Vy, jste proti tomu?

 
 

autor: Milan Harazím

Akce Time To Grill končí za:

  • 50ks drinků k namixování
  • 150ks slámek Jumbo
  • 1x ruční frapovač za zvýhodněnou cenu

Už jste měli letos Frappé?

sezona ještě nekončí!


Ujíždíte na mléčných šejcích?


V minulém díle:

Jak se efektivně odlišit od ostatních provozoven, navýšit tržby a mít méně starostí? Příběh č.1-2.část

Někdy jsou to „maličkosti“, které dělají obrovský rozdíl. Co ještě jiného vyvolává chuť do práce a získání pocitu naplnění?