Přihlásit k odběru newsletterů a akčních slev.
Přihlásit k odběru newsletterů a akčních slev.
Jste si jistí, že neděláte stejnou chybu? Když jsem ještě jezdíval v terénu jako „obchoďák“ a zeptal jsem se šéfa provozovny, jak se má a jak jim funguje „kšeft“, tak často začala z nich padat sebe lítostivá slova.
Jooo pane Harazím:
Najdete se alespoň v jednom z těchto 12-ti bodů ?
Pokud ne, nemusíte číst dále, pro Vás je to asi ztráta času. Vy už to nejspíš umíte a děláte. Jste „PES“, který vrtí ocasem - gratuluji.
Ale jestli jste se tam našli, čtěte, jen pokud máte silný žaludek a zajímá Vás poznat, co to je být PSEM, který vrtí ocasem.
Určitě jste už někdy slyšeli toto přirovnání:
On je „pes“, který nevrtí ocasem, ale ocas vrtí psem.
Začal jsem se ptát pár mých zákazníků, kteří jsou v pohodě, jak jinak to děláte než ostatní, že:
Nespočítal bych, kolik jsem viděl „šéfů“, kteří to nechají dojít tak daleko a ani netuší, proč se to stalo. Většinou v těchto případech tyto „šéfové“ rozhodně nebyli oni, kdo řídili provozovnu, ale řídili jí všichni ostatní, např:
- Obsluha (servírka, barman, prodavačka)…
- Tak zvaná „krize“…
- Počasí…
- Dokonce uklízečka atd.
Pomůže toto stěžování někomu?
Napište mi na info@gastro21.cz v čem Vám tento článek pomohl. Jakou zkušenost máte Vy?
Pomáháme zaměstnancům a majitelům, jak to vidíte Vy, jste proti tomu?
TIP:
Uložte si tento článek do diáře a
studujte ho znova s odstupem času 90 dní.
Zažijete něco skvělého...Udělejte to!
Akce Time To Grill končí za:
Už jste měli letos Frappé?
sezona ještě nekončí!
Ujíždíte na mléčných šejcích?
V minulém díle:
Znám majitele restaurace, který zná tajemství!!!
Tenhle člověk je jiný než ostatní a časem jsem zjistil, že dělá něco, co 99% provozovatelů nedělá.