Přihlásit k odběru newsletterů a akčních slev.

Patříte mezi "PSY", kteří vrtí ocasem?

Jste si jistí, že neděláte stejnou chybu? Když jsem ještě jezdíval v terénu jako „obchoďák“ a zeptal jsem se šéfa provozovny, jak se má a jak jim funguje „kšeft“, tak často začala z nich padat sebe lítostivá slova.

Jooo pane Harazím:

- Stojí to za….
- Nic moc…
- Nejsou lidi…
- Máme krizi…
- Neprodává se…
- Moji lidi mě…
 
Nebo 
- Peníze OK, ale už toho mám až…
- Už ani nespím…
- Nemám čas, mám obědy…
- Lítám jak……a peníze nikde…
- Asi se z toho…
- Nevím kam dřív…

Najdete se alespoň v jednom z těchto 12-ti bodů ?
 
Pokud ne, nemusíte číst dále, pro Vás je to asi ztráta času. Vy už to nejspíš umíte a děláte. Jste „PES“, který vrtí ocasem - gratuluji.
Ale jestli jste se tam našli, čtěte, jen pokud máte silný žaludek a zajímá Vás poznat, co to je být PSEM, který vrtí ocasem.
 
Určitě jste už někdy slyšeli toto přirovnání:
On je „pes“, který nevrtí ocasem, ale ocas vrtí psem. 

Začal jsem se ptát pár mých zákazníků, kteří jsou v pohodě, jak jinak to děláte než ostatní, že:

- kdykoli přijedu, pijete si tu v klidu kávičku, máte na mě vždy čas a přitom plnou restauraci? 
- jste tu odříznutý od světa a máte zákazníků více, než provozy v centrech?
- i když je vedro nebo zima, tak máte plno?
- jakto, že Vaši lidi Vás tak respektují?

Nespočítal bych, kolik jsem viděl „šéfů“, kteří to nechají dojít tak daleko a ani netuší, proč se to stalo. Většinou v těchto případech tyto „šéfové“ rozhodně nebyli oni, kdo řídili provozovnu, ale řídili jí všichni ostatní, např:

- Obsluha (servírka, barman, prodavačka)…
- Tak zvaná „krize“…
- Počasí…
- Dokonce uklízečka atd.  

 
Největší průser a hra času, než provozovnu zavřely, byly reakce typu:
- Ona mi to obsluha rozmluvila….
- On mi to číšník dělat nebude, nebo nechce…..
- To by se neprodávalo…
- Musím se zeptat servírky…
- Nevím, jestli přijdou lidi…
 
Nabízelo se odpovědět: “pane šéf, Vy tu vlastně vůbec nemusíte být“. Ale to by nikomu z nich nepomohlo že? Jen je smutný, že si pořád stěžovali a mluvili, jak to nejde a kdo za to může….

Pomůže toto stěžování někomu?

PS: 
Přátelé začněte si budovat nové zvyky, Vy jste šéf Vašeho života, nemusí to být to okolí !!! Jaký nový zvyk si začnete dnes budovat, aby jste se stali PSY, kteří vrtí ocasem? Co zjistíte, když si článek přečtete s větším soustředěním znovu? Věřím Vám, věřte si!

Napište mi na info@gastro21.cz v čem Vám tento článek pomohl. Jakou zkušenost máte Vy?
Pomáháme zaměstnancům a majitelům, jak to vidíte Vy, jste proti tomu?

TIP:
Uložte si tento článek do diáře a
studujte ho znova s odstupem času 90 dní.
Zažijete něco skvělého...Udělejte to!

 
 autor: Milan Harazím

Akce Time To Grill končí za:

  • 50ks drinků k namixování
  • 150ks slámek Jumbo
  • 1x ruční frapovač za zvýhodněnou cenu

Už jste měli letos Frappé?

sezona ještě nekončí!


Ujíždíte na mléčných šejcích?


V minulém díle:

Znám majitele restaurace, který zná tajemství!!!

Tenhle člověk je jiný než ostatní a časem jsem zjistil, že dělá něco, co 99% provozovatelů nedělá.