Přihlásit k odběru newsletterů a akčních slev.

Představte si Vaší měsíční tržbu vynásobenou 10x Příběh č.4  2.část

Šokující výsledek průzkumu! Představte si Vaší měsíční tržbu vynásobenou 10x. Je to blbost? Proč jsem ale utratil v provozovně o 1000 % více, než jsem chtěl a ani mi to nevadilo? A co to pro Vás bude znamenat, když to utratí každý Váš zákazník? Často jsem v pozici zákazníka, jako každý z nás. Vědomě jsem pozoroval a dělal průzkum v mnoha provozech. Na první pohled, jsem navštívil dvě stejné restaurace, ale při placení totálně rozdílná útrata! Proč?

1)Pozor!
Někteří zákazníci se občas chovají tak, jakoby je nemohl druhý odmítnout. Ano každá obsluha to zažila. Občas je potřeba umět správně zareagovat a raději problémové zákazníky poslat ke "konkurenci."

Jak to děláte Vy? I já jsem to musel už udělat. Je to dobrá transformace, nebojte se toho, nepotřebujete každého za každou cenu! Jak to děláte, aby se nemohl zákazník naštvat, že ho posíláte pryč? Znáte správný postup?

Obsluha může mít motiv zákazníky pobavit, pomáhat jim s výběrem, doporučovat a komunikovat, protože v závěru si tím i ušetří svůj čas, vytvoří si z práce zábavu a ještě navíc více utrží!

Kdybych byl Vaše obsluha já

Kdybych byl Vaše obsluha já a požádal Vás o dohodu, že když se začnu chovat tak, abych zákazníky více bavil, přilákal je zpět a začnu dělat větší tržby než je běžné, rozdělíte se o tu část zisku, o kterou navýším měsíční průměr? V jakém poměru mě budete motivovat?

Co myslíte, bude mi více záležet, v kolik hodin překonám denní průměr a kdy začnu vydělávat navíc? Bude to pro mě větší zábava? Jak si ověříte, zda máte na tuto motivaci vhodné hráče?

2)Pozor!
Tento článek neřeší zda jste na vesnici, nebo v centru na náměstí a ani neřeší, zda k Vám chodí 100, nebo 1000 zákazníků. V těchto bodech se nemusí nic změnit a zákazníci Vám můžou nechat vždy o něco více peněz.

Motivujte obsluhu k přirozenosti

Dohodou s obsluhou a cílenou propagací můžete vytvořit správné návyky, zvednout tržby a přestat řešit starosti, jestli něco nedokážete prodat. Zahoďte obavy, zda Vám projde datum minimální trvanlivosti, obsluha dokáže ovlivnit prodej čehokoli. Věřte, že uvnitř každého existuje daleko schopnější obsluha. Jen jí dokázat probudit...

A naopak, Vás vyzývám, promyslete, zda se musíte trápit s obsluhou, která hledá více důvody, výmluvy a alibi, než aby pomáhali a hledali způsoby, jak to udělat lépe, jak jinak, jak ještě jinak...

Věřte, že pokud také vytvoříte funkční motiv pro obsluhu, snížíte motiv obsluhy si bokem tajně přilepšovat. Tím budou více přirození, bez strachu a získají lepší pocit sami ze sebe.

Přeji Vám zaměření
Máte na to!

Dejte obsluze šanci se projevit, přepošlete jim tento článek.
Jaký je jediný způsob, jak zjistit zda to pomůže?
Vytvoříte nárůst 1000%, nebo Vám bude stačit nárůst 50%?

autor Milan Harazím

Akce ,,Čokoládové dny" končí za:

  • k balíčku 50ks ZDARMA
  • výběr příchutí jen na Vás
  • doprava ZDARMA

Zahřejte se Hot drinkem


Ochutnejte naše Hot tea

na výběr máme zelený, černý a bílý čaj


V minulém díle:

Představte si Vaší měsíční tržbu vynásobenou 10x Příběh č.4  2.část

Na první pohled, jsem navštívil dvě stejné restaurace, ale při placení totálně rozdílná útrata! Proč?